Tämä sopimus on voimassa 20. tammikuuta 2016 alkaen
Nämä ostoehdot (jäljempänä"sopimus" ) on mukautettu Internetissä tapahtuvaan myyntiin (etämyynti). P&S Sweden AB (organisaationumero: 559156-7093) on myyjäosapuoli. Ostavasta osapuolesta käytetään tässä sopimuksessa nimitystä "Asiakas". Sopimusehdot on mukautettu Ruotsissa asuville yli 18-vuotiaille yksityishenkilöille tapahtuvaan myyntiin ja tavaroiden (jäljempänä"tuotteet" ) myyntiin.
Asiakkaana voit helposti tehdä tilauksen meille osoitteessa http://www.pyretosnackan.se (jäljempänä"Verkkosivusto ") tai sähköpostitse
.
.
Tämän sopimuksen määräyksiä ei sovelleta ennen 13. kesäkuuta 2014 tehtyihin ostosopimuksiin. Selvyyden vuoksi sivun otsikossa on päivämäärämerkintä. Jos sopimuksen ehdot ovat muuttuneet, myös päättymispäivä on merkitty. Jos päättymispäivä on merkitty, sopimus on voimassa päättymispäivään klo 00:00 asti.
Sinulle asiakkaana annetaan mahdollisuus hyväksyä nämä ehdot tilauksesi yhteydessä.
.
Pakottavasta lainsäädännöstä poikkeavat tämän sopimuksen ehdot tai niiden osat ovat tehottomia siltä osin kuin poikkeaminen ei ole asiakkaan hyväksi.
Tätä ehtoa sovelletaan vain, jos asiakas on yksityishenkilö ja osto on tarkoitettu yksityiseen kulutukseen.
Takaisin sisällysluetteloon
_
P&S Sweden AB:ltä voit tilata tuotteita helposti ja kätevästi. Tarjoamme turvalliset maksutavat ja turvalliset toimitukset. P&S Sweden AB vastaanottaa tilauksesi, kun klikkaat "Suorita osto loppuun" -painiketta kassalla (vaihe 1 vaiheesta 1). Klikkaamalla "Suorita osto loppuun" -painiketta hyväksyt asiakkaana myös maksuvastuun tilauksestasi. Kun P&S Sweden AB on vastaanottanut tilauksesi, saat sähköpostiviestin "Pyret & Snäckan - Tilaus XXXX" tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. P&S Sweden AB tarjoaa asiakkailleen myös mahdollisuutta tehdä tilauksia sähköpostitse osoitteeseen: hej@pyretosnackan.se. Tarjoamme sinulle asiakkaana myös mahdollisuuden tehdä nopean tilauksen vieraskassamme ilman kirjautumista osoitteeseen http://www.pyretosnackan.se.
Kun klikkaat "Viimeistele osto" -painiketta, tämä sopimus on tehty.
Tee ostoksia turvallisesti, ja sinulla on oikeus muuttaa tilaustasi
.
Jos muutat mielesi, sinulla on myös mahdollisuus muuttaa tilaustasi. Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota meihin yhteyttä puhelimitse: 010-33 00 777 tai yhteydenottolomakkeemme kautta.
Tilausten muutoksista on ilmoitettava ennen tilauksen pakkaamista (toteuttamista).
Osta luottavaisin mielin, sillä sinulla on oikeus peruuttaa tilaus
.
Jos muutat mielesi, tarjoamme sinulle mahdollisuuden peruuttaa tilauksesi. Peruuttamista varten ota meihin yhteyttä lomakkeemme kautta.
Peruutuksesta on ilmoitettava ennen tilauksen pakkaamista (toteuttamista).
Takaisin sisällysluetteloon
_
Hinnat ilmoitetaan Ruotsin kruunuina (SEK) sisältäen voimassa olevan verokannan mukaisen arvonlisäveron (ALV). Arvonlisäveron alaisista tuotteista peritään arvonlisävero 25 prosentin mukaan.
Kustakin tilauksesta voidaan periä toimituskulut, katso lisätietoja sopimuksen kohdasta 7. Toimitus.
Maksu perimättä jääneestä lähetyksestä
Jos sinä asiakkaana et noudata tilaustasi sovitulla tavalla, veloitamme 250 kruunun maksun arvonlisäveroineen. Maksu on välttämätön, jotta voimme kattaa syntyvät lähetys- ja käsittelykulut. Jos kyseessä on useita paketteja, peritään 250 SEK:n maksu pakettia kohti. Huomaa, että jos et vastaanota tai noutaa lähetystä, sitä ei lasketa ilmoitukseksi siitä, että olet peruuttanut ostoksesi.
Lisätietoja on jäljempänä kohdassa 8. Peruutus- ja takaisinosto-oikeus.
.
Tarjoukset
Verkkosivustolla mainostetut tarjoukset ja kampanjat ovat voimassa niin kauan kuin varastot riittävät, ellei tarjouksen yhteydessä ole mainittu muita ehtoja.
Takaisin sisällysluetteloon
Kaikki verkkosivustolla tarjotut tuotteet on mukautettu käytettäväksi Ruotsin markkinoilla. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että tuotteet täyttävät ruotsalaiset ympäristövaatimukset ja turvallisuusmääräykset. Ruotsinkieliset käyttöohjeet ovat yleensä mukana, jos tuotteen käyttö sitä edellyttää.
Mahdolliset tekniset eritelmät, lisälaitteita koskevat erityisvaatimukset sekä tiedot rajoituksista ja sineteistä on esitetty kunkin tuotteen sivulla siinä laajuudessa kuin se on kohtuullista tai lain edellyttämässä määrin.
Takaisin sisällysluetteloon
P&S Sweden AB käyttää Klarnaa (Klarna AB, organisaationumero 556737-0431) maksujen välittäjänä. Laskun maksu on oletusmaksuvaihtoehto, voit myös valita osamaksun Klarnan tilillä, Klarnan korttimaksun (VISA & Mastercard, American Express) ja Klarnan suoramaksun pankkisi kautta.
Käyttöehdot ja tietoa Klarnan palveluista löydät täältä.
Laskun maksu
Kun maksat Klarnan laskun kautta, teet ostokset turvallisesti ja helposti.
Sinun ei tarvitse koskaan antaa korttitietojasi, ja maksat aina vasta kun olet saanut tavarasi
.
Jos haluat maksaa laskulla, voit maksaa laskulla, jos haluat...
-Aina saat tavarasi ennen kuin maksat
-Maksuaika - aina 30 päivää.
Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietojasi
-Ei koskaan tarvitse antaa korttitietoja
-Lataa laskusi klarna.se-sivustolta
-Osamaksumahdollisuus
Laskun maksaminen on maksutonta, jos maksua ei suoriteta, lisätään 60,00 kruunun muistutusmaksu ja 25,00 %:n viivästyskorko lisättynä kulloinkin voimassa olevalla viitekorolla. Jos maksua ei tämän jälkeen suoriteta, saatava voidaan toimittaa perintähallintoon, jolloin perintäkuluja voi aiheutua lisää. Ostohetkellä tehdään luottotietojen tarkistus, mikä joissakin tapauksissa tarkoittaa, että otetaan luottotieto. Tämän jälkeen saat kopion luottotietoraportista postitse. Henkilötietoja käsitellään sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. Klarna käsittelee henkilötietoja asiakasanalyysiä, tunnistamista, luotonvalvontaa ja markkinointia varten.
Sosiaaliturvatunnuksia käytetään asiakasnumeroina asiakashallintatarkoituksiin.
Osamaksu
Maksutapa sinulle, joka haluat valita, kuinka paljon maksat kuukausittain. Klarna-tili on kuitenkin muutakin. Sen lisäksi, että saat tavarasi aina kotiin ennen maksua, keräät kaikki ostoksesi yhdelle tilille. Tämä pätee, vaikka olisitkin tehnyt ostoksia useissa eri kaupoissa Klarna-tilin kautta.
Tämä tarkoittaa yhtä ainoaa laskua ostosten määrästä riippumatta.
-Hae tavara aina kotiin ennen kuin maksat
-Maksa alkaen 50 puntaa/kk tai 1/24 kokonaissummasta
-Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietojasi
-Kaikki ostoksesi kerätään yhdelle tilille ja yhdelle laskulle
-Toimi nyt - maksa ensi kuun lopussa
-Yksi 29 kruunun peruutusmaksu ostosten määrästä riippumatta
-Voit maksaa koko summan milloin tahansa kerralla
10 000 kruunun ostoksesta Klarna-tilin perusehdoilla perittävä perustamismaksu on 0 kruunua. Nykyinen vuosikorko on 19,90 %, mikä vastaa 29,22 %:n efektiivistä korkoa. Luoton ostohinta on 11458 SEK. Maksuerien määrä on 12 ja kunkin maksuerän suuruus on 955 SEK. Esimerkissä oletetaan, että maksuerät maksetaan yhden vuoden aikana. Ostohetkellä tehdään luottotarkastus, joka joissakin tapauksissa tarkoittaa, että luottotiedot otetaan. Tämän jälkeen saat kopion luottotietoraportista postitse. Yleiset ehdot löydät täältä.
Standardoidut eurooppalaiset kulutusluottotiedot löytyvät täältä.
Korttimaksu
Klarnan korttimaksulla voit maksaa VISAlla, Mastercardilla ja American Expressillä. Korttia veloitetaan tilauksen yhteydessä.
Klarna käsittelee korttitietoja ja on valtuutettu PCI DSS -sertifioinnilla takaamaan, että asiakkaan korttitiedot siirretään ja säilytetään turvallisesti salatussa muodossa.
Suora maksu (pankki)
Klarna Suoramaksun avulla voit maksaa suoraan pankkitililtäsi. Klarna siirtää ja suojaa tietosi turvallisesti salatussa muodossa viestinnässä pankin kanssa. Suoramaksuja tehdessäsi sinun on asiakkaana voitava kirjautua sisään ja tunnistautua pankkiin.
Kun olet kirjautunut sisään ja hyväksynyt ostoksen pankissasi, maksu on valmis.
.
Ennakkomaksu
Kun maksat ennakkoon, maksuviitteeksi on ilmoitettava voimassa olevan tilauksen numero.
Jos olet asiakkaana valinnut ennakkomaksun, tilauksesi toteutetaan, kun maksu on saapunut P&S Sweden AB:lle, tee maksu osoitteessa:
Bankgiro: 5017-3731
Maksa myymälässä
Jos tilasit tuotteita toimituksella ja nouto myymälästä, maksu suoritetaan myös tilattuja tuotteita noutaessasi.
Takaisin sisällysluetteloon
_
P&S Sweden AB aloittaa tämän sopimuksen täyttämisen, kun painat "Suorita osto loppuun" -painiketta kassalla. P&S Sweden AB on täyttänyt oman osuutensa tästä sopimuksesta, kun olet saanut tilatut tuotteet kokonaisuudessaan haltuusi.
Sinä asiakkaana olet täyttänyt oman osuutesi tästä sopimuksesta, kun olet maksanut tilaamasi tuotteet kokonaisuudessaan ja saanut ne toimitettua sovitulla tavalla.
.
Takaisin sisällysluetteloon
_
Tuotteet toimitetaan suoraan tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi osoitteeseen tai logistiikkakumppaniemme kanssa yhteistyössä toimivan edustajan välityksellä.
Tarjoamme myös mahdollisuutta noutaa tilatut tuotteet suoraan myymälästä.
Varastotilanne kertoo, onko tuote tilaushetkellä varastossa. Yleiset toimitusajat on ilmoitettu alla, jos tilaukseen sisältyy tuotteita, joiden toimitustilanne on erilainen, tilaus toimitetaan erissä.
Huomaa, että kaikki ilmoitetut toimitusajat ovat likimääräisiä. Tämä tarkoittaa, että toimitus voi saapua aikaisemmin tai kestää odotettua kauemmin. Valitettavasti emme voi taata tarkkoja toimitusaikoja, koska ne eivät yleensä ole hallinnassamme.
Erikoistilauksesta valmistettujen tuotteiden toimitusaikaa voidaan mukauttaa, joko lyhentää tai pidentää.
Pidätämme oikeuden luopua asiakkaan mahdollisista korvausvaatimuksista toimituksen viivästyessä. Pyrimme aina varmistamaan, että sinä, asiakas, saat tavarasi määritellyn ajan kuluessa, mutta emme voi välttää mahdollisia viivästyksiä, jotka johtuvat tavarantoimittajilta, joihin emme voi vaikuttaa.
Pidätämme oikeuden pidempiin toimitusaikoihin varastotuotteiden osalta aikoina, jolloin varastomme on kiireisempi. Esimerkkejä tästä ovat pääsiäinen, juhannus ja loma-ajat.
Jos tilauksesi arvioitu toimitusviikko viivästyy tai poikkeaa siitä, teemme parhaamme ilmoittaaksemme siitä sinulle sähköpostitse tai puhelimitse.
Toimituskulut lisätään jokaiseen tilaukseen ja ne näkyvät kassalla.
Ilmainen toimitus yli 499 kruunun tilauksille
P&S Sweden AB tarjoaa ilmaisen toimituksen, jos tilattujen tuotteiden arvo on yli 499 kruunua sisältäen arvonlisäveron.
V oimassa vain Ruotsissa.
Toimitus Tanskaan edellyttää toimituskuluja
Jos alla mainittuja toimitusaikoja ei sovelleta ostokseen ja jos toimitusajasta ei ole erikseen sovittu tämän sopimuksen ulkopuolella, P&S Sweden AB sitoutuu täyttämään toimituksen ilman aiheetonta viivytystä, kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluessa sopimuksen tekemisestä.
Jos asiakas maksaa ennakkoon, P&S Sweden AB pidättää oikeuden odottaa maksua ennen toimituksen aloittamista.
PostNord - paketti toimituspisteeseen
Paketti lähetetään lähimpään noutopisteeseen 1-3 arkipäivän kuluessa edellyttäen, että tuotetta on varastossa.
Tuotteen varastotilanteen näet tuotesivulta.
PostNordin kotiinkuljetus
Tilauksesi toimitetaan kotiovellesi 1-3 arkipäivän kuluessa edellyttäen, että tuotetta on varastossa.
Näet tuotteen varastotilanteen tuotesivulta.
Nouto myymälästä
Myymälänoutoon tarkoitetut tilaukset voidaan yleensä noutaa yhden päivän kuluttua. Otamme sinuun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, kun tavarat ovat noudettavissa.
Tuotteet luovutetaan sinulle tilausvahvistuksen ja henkilöllisyystodistuksen esittämistä vastaan.
Toimitus maaseudun postireittejä pitkin ja kaupunkialueilla
Jos toimitusosoitteesi sijaitsee maaseutupostireittien varrella ja saaristokunnissa, joissa ei ole normaaleja siltayhteyksiä, toimitusaika voi pidentyä 1-3 arkipäivällä.
Se ei ole mahdollista, koska se on liian myöhäistä.
Toimituksen viivästyminen
Jos ilmenee toimitusviivästys, jolla on sinulle asiakkaana huomattava merkitys, sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus veloituksetta tai jos P&S Sweden AB ei pysty noudattamaan toimitusaikaa, joka on asiakkaan kannalta ratkaiseva sopimuksen solmimiselle, ja asiakas on ilmoittanut tästä ennen sopimuksen tekemistä.
Jos osto koskee tuotetta, joka on räätälöitävä, valmistettava tai hankittava erityisesti asiakkaan toiveiden mukaisesti, eikä P&S Sweden AB voi ottaa tuotetta takaisin ilman merkittävää tappiota, asiakkaalla on oikeus peruuttaa osto vain, jos viivästys merkittävästi haittaa oston tarkoitusta ja P&S Sweden AB on ymmärtänyt tai sen olisi pitänyt ymmärtää tämä.
.
Kuljetusriski
Kuljetusriski siirtyy sinulle asiakkaana, kun tuote on toimitettu sinulle.
Tämä tarkoittaa, että P&S Sweden AB kantaa kuljetusriskin siihen asti, kunnes lähetys on saapunut sinulle.
P&S P&S P&S P&S P&S P&S P&S P&S P&S
Takaisin sisällysluetteloon
Peruuttamisoikeus
Asiakkaalla, joka tekee tämän sopimuksen yksityishenkilönä, on oikeus peruuttaa sopimus etämyynti- ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtävistä sopimuksista annetun lain (2005:59) mukaisesti. Peruuttamisoikeus ei koske asiakkaita, jotka ovat tehneet tämän sopimuksen elinkeinonharjoittajana. Peruuttamisoikeus on voimassa 14 päivää (peruuttamisaika), aika lasketaan siitä päivästä, jolloin sinä asiakkaana olet vastaanottanut toimituksen. Peruuttamisoikeus antaa asiakkaalle oikeuden tutkia tavarat ja palauttaa ne, jos asiakas peruuttaa oston. Kun asiakas peruuttaa ostoksensa, hänellä on oikeus saada takaisin maksamansa hinta edellyttäen, että asiakas ei ole käyttänyt tuotteita enempää kuin on tarpeen niiden tutkimiseksi. Käyttäessään peruutusoikeuttaan asiakkaan on ilmoitettava siitä P&S Sweden AB:lle ja palautettava sen jälkeen kaikki tilaukseen kuuluvat tuotteet P&S Sweden AB:lle ilman aiheetonta viivytystä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa. Asiakkaan on maksettava palautusrahdit. Jos tuote on sinetöity, asiakas ei saa rikkoa sinettiä, jos hän haluaa käyttää peruutusoikeuttaan. Asiakas ei voi käyttää peruuttamisoikeuttaan, jos tuote on toimitettu hänelle ja hän on rikkonut terveys-, hygienia- ja/tai turvallisuussyistä sinetit, jos pakkaus ja kääre on avattu, koska ne ovat saattaneet vahingoittua ilman näkyvää vaikutusta eivätkä täytä turvallisuusvaatimuksia, tämä koskee esimerkiksi turvaistuimia ja rintapumppuja.
Sinetöinnillä tarkoitetaan myös teknistä sinetöintiä.
Se ei ole vain yksi asia, vaan myös yksi asia, joka ei ole tärkeä...
Se ei ole mikään ongelma, vaan se on yksi niistä, jotka eivät voi olla turvallisia.
Kun asiakas on ilmoittanut käyttävänsä peruuttamisoikeuttaan, P&S Sweden AB suorittaa hyvityksen ilman aiheetonta viivytystä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa, edellyttäen, että P&S Sweden AB on vastaanottanut asiakkaan palauttamat tuotteet tai että asiakas on toimittanut todisteen palautuksesta. Palautukset suoritetaan käyttäen samaa maksutapaa, jota asiakas on käyttänyt, siinä määrin kuin se on teknisesti mahdollista. Palautuksesta voidaan tehdä mahdolliset poistovähennykset ja vähennykset toimituskuluista, jos asiakas on valinnut muun kuin vakiotoimituksen. Jos tilaus on tehty laskua vastaan, jota ei ole vielä maksettu, lasku peruutetaan.
Jos sinä asiakkaana palautat vähemmän tuotteita kuin mitä tilaus sisältää, palautetaan vain palautettujen tuotteiden arvo.
.
Arvon alentaminen peruuttamisoikeutta käytettäessä
Jos asiakas on käsitellyt tuotteita enemmän kuin on tarpeen niiden tutkimiseksi ja tämä käsittely on aiheuttanut tuotteiden arvon alenemisen. Tuotteiden arvo voi esimerkiksi alentua kulumisen vuoksi. Näissä tapauksissa asiakas on velvollinen korvaamaan P&S Sweden AB:lle kohtuullisen arvonmenetyksen. P&S Sweden AB tekee kussakin yksittäistapauksessa markkinaehtoisen arvion todellisesta arvonalennuksesta. Jäljempänä mainitut vähennystasot ovat vain esimerkkejä arvonalennuksen laskennassa käytettävistä laskentaperusteista.
P&S Sweden AB:n arvio perustuu aina kokonaisnäkemykseen.
P&S P&S P&S P&S P&S P&S P&S P&S P&S
Taso 1 - Jos tuotteessa on vähäistä kulumista tai heikkenemistä, esimerkiksi pieni naarmu:
20 prosentin poistovähennys.
Se ei ole kovinkaan suuri...
Taso 2. -Jos tuotteessa on havaittavaa kulumista tai heikkenemistä, kuten selvä naarmu tai vaurio:
40 %:n arvonalennusvähennys.
Taso 3. -Jos tuotteessa on vaurioita, jotka vaikuttavat tuotteen toimintaan:
60 prosentin arvonalennusvähennys.
Taso 4. -Jos tuotteessa on huomattavia vaurioita ja/tai merkittävää kulumista tai tuotteen heikkenemistä:
poisto.
80 prosentin poistovähennys.
Jos tuote on sellaisessa kunnossa, että sitä ei voida myydä tai sen korjaaminen ei ole taloudellisesti perusteltua:
.
100 prosentin poistovähennys.
Tuotteen pakkauksen vaurioituminen
Jos tuotepakkaus puuttuu tai on vahingoittunut siinä määrin, että sitä ei voida käyttää uudelleen:
20 prosentin arvonalennusvähennys.
Tiettyihin tuotteisiin ei sovelleta etäsopimuslain ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtävistä sopimuksista annetun lain (2005:59) mukaista peruutusoikeutta:
Tuotteet, jotka on erityisesti valmistettu tai muutettu asiakkaan pyynnöstä tai joille on muutoin annettu erityisluonne.
Tuotteet, jotka saattavat tuhoutua, kulua tai vahingoittua merkittävästi peruuttamisajan kuluessa.
.
Peruuttamismenettely
Ilmoita alla olevilla yhteystiedoilla P&S Sweden AB:lle, että haluat peruuttaa ostoksen.
K likkaa tätä linkkiä käyttääksesi peruutusoikeuttasi
Seuraavaa lomaketta voidaan käyttää myös mallina peruutusilmoituksen tekemiseen.
Klikkaa tästä päästäksesi lomakkeeseen Ruotsin kuluttajaviraston verkkosivuilla
.
Yhteystiedot
P&S Sweden AB
Meteorvägen 6
24534 Staffanstorp
Sähköposti: hej@pyretosnackan.se
Puhelin: 010-33 00 777.
30 päivää avoin osto
Avointa ostoa tarjotaan 30 päivän ajan siitä, kun tuote on toimitettu sinulle. Avoimen oston aikana P&S Sweden AB ostaa tuotteet takaisin asiakkaan tuotteista maksamaan arvoon. P&S Sweden AB ei korvaa muista suoritetuista palveluista aiheutuneita kustannuksia.
Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Avointa ostoa koskevat seuraavat ehdot:
Tuotteen on oltava käyttämätön ja vahingoittumaton.
-Tuotetta ei saa olla koottu.
-Alkuperäisen pakkauksen on oltava vahingoittumattomassa kunnossa.
Se ei saa olla vahingoittumaton.
Avoimen oston käyttö
Klikkaa tätä linkkiä käyttääksesi avointa ostoa.
Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
30 päivän vaihto-oikeus
Sinulla on oikeus vaihtaa tuote 30 päivän kuluessa siitä, kun tuote on toimitettu sinulle. Vaihtotapauksessa saat palauttamiesi tuotteiden arvon hyvityksenä P&S Sweden AB:ltä. Kuluja, joita sinulle on aiheutunut kuljetuksesta tai muista suoritetuista palveluista, ei korvata vaihto-oikeuden käyttämisen yhteydessä. Takaisinostettujen tuotteiden hyvitys vähennetään vaihto-oikeuden käyttämisen yhteydessä tilaamiesi tuotteiden arvosta. Jos tilaamiesi tuotteiden arvo ylittää hyvityssaldosi, sinun on maksettava erotus P&S Sweden AB:lle. Jos takaisinostettujen tuotteiden arvo ylittää vaihto-oikeuden yhteydessä tilattujen tuotteiden arvon, voit käyttää erotuksen hyvityksenä seuraavaa ostoa varten P&S Sweden AB:ltä.
Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Vaihtoon sovelletaan seuraavia ehtoja:
Tuotteen on oltava käyttämätön ja vahingoittumattomassa kunnossa.
-tuotetta ei saa olla koottu.
-Alkuperäisen pakkauksen on oltava vahingoittumattomassa kunnossa.
Se ei saa olla vahingoittumaton.
Vaihto-oikeuden käyttäminen
Valitettavasti emme voi järjestää vaihtoa. Palautus ja uusi hankinta on tehtävä.
Ota yhteyttä lomakkeemme kautta tai puhelimitse: 010-33 00 777.
Tuotteiden palauttaminen
Katso jäljempänä §10. Palautukset, jossa kerrotaan tuotteiden palautusmenettelystä.
Takaisin sisällysluetteloon
Oikeus tehdä valitus
Yksityishenkilönä tuotteen ostaneella asiakkaalla on oikeus reklamoida tuotteesta, jos se on virheellinen, kuluttajakauppalain (1990:932) ja kuluttajapalvelulain (1985:716) mukaisesti. Reklamaatio-oikeus kattaa alkuperäiset virheet ja on voimassa 3 vuotta siitä, kun asiakas on ottanut tuotteen haltuunsa. Reklamaatio-oikeus kattaa myös virheet, jotka ovat syntyneet tuotteen kuljetuksen aikana asiakkaalle(ks. jäljempänä kohta Reklamaatio kuljetusvauriosta). Virheelliseksi voidaan katsoa myös tuote, joka poikkeaa asiakkaan ja P&S Sweden AB:n välillä sovitusta tai jossa on muuten virheitä.
Virheitä, jotka ovat syntyneet asiakkaan aiheuttaman vahingon vuoksi, ei pidetä alkuperäisinä vikoina.
Jos asiakas reklamoi viallisesta tuotteesta 6 kuukauden kuluttua siitä, kun asiakas on ottanut tuotteen haltuunsa, asiakas vastaa myös siitä, että tuotteen vika on ollut alkuperäinen. P&S Sweden AB suositteleekin aina tutkimaan tuotteet niiden toimituksen yhteydessä ja huomauttamaan mahdollisista vioista heti, kun ne havaitaan. Jos virheellisestä tuotteesta reklamoidaan, sinulla asiakkaana on ensisijaisesti oikeus saada virhe korjattua tai virheetön tuote. Joissakin tapauksissa sinulla on myös oikeus purkaa sopimus ja saada maksamasi summa takaisin. Jos reklamaatio hyväksytään, asiakas on vapautettava kaikista reklamaatiosta aiheutuvista kustannuksista. Esimerkiksi viallisen tuotteen palautuskustannukset korvaa P&S Sweden AB. Huomaa, että sinun on asiakkaana minimoitava kaikki kustannukset, jotka aiheutuvat, jos tuote osoittautuu vialliseksi.
Reklamaatiotapauksessa kummankin osapuolen on viipymättä palautettava saamansa tuote, ja jos P&S Sweden AB:n on toimitettava tuote uudelleen, asiakkaalla on oikeus pitää hallussaan viallinen tuote, kunnes hän on saanut virheettömän tuotteen.
Yhteystiedot valituksia varten
Yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse: 010-33 00 777.
Osta turvallisesti takuulla
Joihinkin tuotteisiin sovelletaan takuuta näiden ostoehtojen takuuehtojen lisäksi
.
Palautukset reklamaation tai takuuvaatimuksen yhteydessä
Jos haluat palauttaa viallisia tuotteita tai materiaaleja, katso §10. Palautukset.
Takaisin sisällysluetteloon
Kun tuotteita tai materiaaleja palautetaan P&S Sweden AB:lle, tuotteet on pakattava siten, että ne ovat suojassa kuljetuksen aikana. Suosittelemme, että pakkaat tuotteet samalla tavalla kuin ne on toimitettu sinulle ja että käytät palautukseen jäljitettävää lähetystapaa. Palauttaessasi yksittäisiä tai useampia artikkelipakettiin kuuluvia tuotteita tai tarjouksemme tarjoushintaan, joka perustuu kokonaisostohintaan, artikkelien lukumäärään, pakettialennukseen, osta 3 maksa 2 tai vastaavaan tarjoukseen, kaikki tarjoukseen sisältyvät, palauttamatta jääneet tuotteet mukautetaan normaalihintaan, ellei tarjouksemme ole muuta tarjonnut.
Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Tarvitsetko apua palautuksen kanssa?
Klikkaa tätä linkkiä rekisteröidäksesi palautuksesi meille.
Palautuskustannukset:
Sinä asiakkaana olet aina vastuussa palautuksen toimituskuluista.
Palautukset:
Pyret & Snäckanin on vahvistettava, että palautus on sallittu ja että peruutusaika ei ole kulunut umpeen ennen kuin tavarat palautetaan.
.
P&S Sweden AB palauttaa rahat ilman aiheetonta viivytystä, kun käytetään peruuttamisoikeutta ja avointa ostoa tai jos palautuksista on päätetty valitusasiassa.
Peruuttamislauseke
.
Kaikkiin tuotteisiin sovelletaan omistusoikeuden pidättämistä, kunnes asiakas täyttää tämän sopimuksen mukaiset velvoitteensa. Tämä tarkoittaa, että omistusoikeus siirtyy asiakkaalle asiakkaan sopimuksen mukaisten velvoitteiden täyttämisen yhteydessä.
Asiakkaalla ei siten ole oikeutta kuluttaa, käyttää, myydä tai muutoin ryhtyä ennen omistusoikeuden siirtymistä asiakkaalle toimenpiteisiin, jotka estävät P&S Sweden AB:tä ottamasta tuotteita takaisin.
Peruuttamislauseke
P&S Sweden AB pidättää oikeuden peruuttaa sopimuksen, jos asiakas on toiminut vilpillisessä mielessä sellaisten virheiden vuoksi, jotka asiakas tiesi tai jotka hänen olisi pitänyt huomata, kuten virheelliset hinta- tai määrätiedot verkkosivustolla.
Jos peruutuslausekkeeseen vedotaan, asiakkaalla ei ole oikeutta vahingonkorvaukseen tai muuhun korvaukseen P&S Sweden AB:ltä.
Oikeuksien varaaminen
P&S Sweden AB pidättää oikeuden muuttaa verkkosivuston sisältöä ilman ennakkoilmoitusta, mukaan lukien, mutta ei ainoastaan, valikoima, hinnat ja tarjoukset.
Tällaiset muutokset eivät kuitenkaan vaikuta P&S Sweden AB:n ja asiakkaan välillä jo tehtyihin sopimuksiin.
Vastuuvapauslauseke
P&S Sweden AB:n katsotaan vapautuvan kaikista tämän sopimuksen mukaisista velvoitteista, jos vastuu olisi muutoin syntynyt tämän sopimuksen soveltamisalan, P&S Sweden AB:n toiminnan tai pakottavasta lainsäädännöstä muutoin johtuvien tapahtumien vuoksi.
Takaisin sisällysluetteloon
_
Ylivoimainen este
Jos kyseessä on hallituksen toimenpide tai laiminlyönti, uusi lainsäädäntö, työtaistelu, sota tai sodan uhka, merkittävä häiriö yleisessä järjestyksessä, sabotaasi, äärimmäiset sääolosuhteet, tulipalo, räjähdys, luonnonkatastrofi, onnettomuus tai muu seikka, joka ei ole P&S Sweden AB:n hallinnassa ja jota P&S Sweden AB ei voi kohtuudella välttää tai ennakoida, P&S Sweden AB:llä on oikeus peruuttaa tämän sopimuksen mukaiset velvoitteensa.
Tällaisessa tapauksessa P&S Sweden AB ei ole vastuussa asiakkaalle aiheutuneista vahingoista.
.
Ulkoiset linkit
P&S Sweden AB ei ole vastuussa vahingoista ja ongelmista asiakkaan ohjelmistossa tai laitteistossa, jotka johtuvat siitä, että asiakas on käyttänyt osoitteessa http://www.pyretosnackan.se julkaistuja ulkoisia linkkejä.
Varauma hintavaihteluista tai muista kaupan esteistä
.
Jos hinnanvaihtelujen tai muiden kaupan esteiden, kuten tarvittavan komponentin puutteen, vuoksi P&S Sweden AB:n ei voida kohtuudella pitää tämän sopimuksen mukaisia velvoitteitaan, P&S Sweden AB:llä on oikeus purkaa sopimus.
Tällaisessa tapauksessa asiakkaalla ei ole oikeutta vahingonkorvaukseen tai muuhun korvaukseen P&S Sweden AB:ltä.
Varaus vero- ja maksumuutosten osalta
Jos vero- tai maksumuutokset ovat merkittäviä ja niillä on suuri merkitys tämän sopimuksen ehtojen kannalta, P&S Sweden AB:llä on oikeus purkaa sopimus.
Tällaisessa tapauksessa asiakkaalla ei ole oikeutta vahingonkorvaukseen tai muuhun korvaukseen P&S Sweden AB:ltä.
Varauma P&S Sweden AB:n vaikutusmahdol