Jos haluat tehdä valituksen tai palautuksen, se on helppoa kanssamme.
Se on helppoa, mutta se on helppoa, koska se on helppoa.
Palautusehdot ja -ehdot
Avointa ostoa tarjotaan 30 päivän ajan siitä, kun tuote on toimitettu sinulle. Avoimen oston aikana P&S Sweden AB ostaa tuotteet takaisin asiakkaan tuotteista maksamaan arvoon. Palautuksen lähetyskulut veloitetaan, kun vastaanotamme palautuksen. Avoin osto ei koske tuotteita, jotka on toimitettu sinulle ja olet rikkonut sinetit, jotka ovat siellä terveys-, hygienia- ja/tai turvallisuussyistä, jos pakkaus ja pakkaus on avattu, koska ne ovat saattaneet vahingoittua ilman näkyvää vaikutusta eivätkä täytä turvallisuusvaatimuksia. Siksi palautukset voidaan tehdä vain, jos pakkaus on ehjä.
Jotta palautus voidaan hyväksyä, tavaroiden on oltava olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. .
Pyret & Snäckanilla on aina 14 päivän peruutusoikeus. Aika lasketaan siitä, kun olet vastaanottanut tilatut tuotteet. Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, ota meihin yhteyttä lomakkeella "Ota yhteyttä/FAQ" -painikkeesta tai puhelimitse: +4610-33 00 777. Jos tuote on sinetöity, asiakas ei saa rikkoa sinettiä, jos hän haluaa käyttää peruutusoikeuttaan. Et voi käyttää peruuttamisoikeuttasi, jos tuote on toimitettu sinulle ja olet rikkonut sinetit, jotka on tehty terveys-, hygienia- ja/tai turvallisuussyistä, jos pakkaus ja kääre on avattu, koska ne ovat saattaneet vahingoittua ilman näkyvää vaikutusta eivätkä täytä turvallisuusvaatimuksia, esimerkiksi turvaistuimet tai imetyspumput. Sinetöinnillä tarkoitetaan myös teknistä sinetöintiä, jossa tuote on saattanut vahingoittua ilman näkyvää vaikutusta.
Palautuksen lähetyskulut veloitetaan, kun vastaanotamme palautuksen. Tuote on pakattava hyvin, alkuperäispakkaukseensa ja siihen liittyvään sisäpakkaukseen sekä yhdessä mahdollisten tarvikkeiden kanssa, puutteellisesta pakkauksesta johtuvat kuljetusvauriot veloitetaan sinulta asiakkaana. Älä laita osoitetarroja suoraan tavaran pakkaukseen, vaan laita alkuperäinen laatikko toiseen laatikkoon.
Rekisteröi palautettavat tavarat palautusportaalissamme syöttämällä tilausnumerosi (katso tilausvahvistus) ja tilaukseen liittyvä sähköpostiosoite.
Linkki palautusportaaliin - KLIKKAA TÄSTÄ! Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, saat sähköpostitse palautuskuitin ja palautusilmoituksen. Paluulappu tulee liittää palautettavaan tavaraan. Laita palautuskuitti mukaan palautuspakettiisi. Jos sinulla on useampia tuotteita/pakkauksia, jotka haluat palauttaa, ja tarvitset useamman kuin yhden palautuslomakkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kun palautat tilauksesi, maksat palautuslähetyksen. Palautuskustannukset voivat vaihdella, sovitamme palautuslähetyksen sen mukaan, mitä palautetaan, jos se on koko tilaus tai osa siitä.
Kaikki valitukset käsitellään ainoastaan asiakaspalvelumme kautta, ei Staffanstorpin myymälässämme.
Jos jostain syystä huomaat, että tuotteesi on viallinen, aloita reklamaatioprosessi mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen. Teet ilmoituksen käyttäen tilausnumeroasi ja tilaukseesi liittyvää sähköpostiosoitetta.
Linkki palautusportaaliin - KLIKKAA TÄSTÄ! Kun ilmoitat tapauksen, pyydämme sinua kuvaamaan mahdollisimman yksityiskohtaisesti, mikä on vikana, ja liittämään mukaan myös kuvia, joissa vika näkyy. Jokainen reklamaatio käsitellään ja arvioidaan manuaalisesti, ja asiakaspalvelumme päivittää sinua jatkuvasti tapauksen aikana.
Jos valitus onnistuu, Huomaathan, että hyväksytyn valituksen tapauksessa meidän on ehkä otettava viallinen tuote takaisin, maksamme luonnollisesti toimituskulut ja toimitamme lähetysluettelon. Sinä asiakkaana olet vastuussa tuotteen pakkaamisesta niin, että se saapuu hyvässä kunnossa, annat myös pakkausmateriaalin, jos hävität sen, missä tuote tuli. Yksityiskohtaisemmat ehdot valitusten osalta viittaamme ostoehtoihimme, KLIKKAA TÄSTÄ!
Kaikki reklamaatiot käsitellään asiakaspalvelumme kautta eikä Staffanstorpin myymälässämme. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tuotteesi on kärsinyt kuljetusvaurioita, pyydämme sinua aloittamaan reklamaation mahdollisimman pian, viimeistään 5 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että tavarat on aina tarkastettava toimituksen yhteydessä ja että kaikista näkyvistä vaurioista on ilmoitettava välittömästi kuljettajalle. On tärkeää, että kuljetusliike tekee merkinnän siitä, että tavara on vahingoittunut. Pyydämme sinua rekisteröimään ilmoituksen ilmoittamalla tilausnumerosi ja tilaukseesi liittyvän sähköpostiosoitteen.
Linkki palautusportaaliin - KLIKKAA TÄSTÄ! Rekisteröinnin yhteydessä pyydämme sinua kuvaamaan tapauksen mahdollisimman selkeästi ja liittämään mukaan kuvia viasta ja pakkauksesta. Jokainen tapaus käsitellään ja arvioidaan manuaalisesti, ja asiakaspalvelumme päivittää sinua jatkuvasti tapauksen aikana.
Noutamaton paketti
Noutamatta jätetyistä paketeista peritään vähintään 250 kruunun maksu. Maksu koskee käsittelyä, käsittelymaksua ja palautusrahtia. Jos kyseessä on useita paketteja, peritään 250 SEK per paketti, jos pakettia ei noudeta. Jos olet muuttanut mieltäsi, sinun on noudettava paketti ja palautettava se meille, jotta vältyt ylimääräisiltä palautusmaksuilta normaalin palautusmaksun lisäksi. Sama koskee kotiinkuljetuksia: paketti on otettava vastaan ja palautettava meille asiamiehen välityksellä. Jos lähetys jätetään jakelijan terminaaliin ilmoituksen jälkeen, jos sinä vastaanottajana et ole sopinut kuljetusliikkeen kanssa toimituksesta tai päättänyt noutaa pakettia itse terminaalista, pidätämme oikeuden veloittaa sinulta varastointivuokran, jonka jakelija laskuttaa meiltä. Jos olet antanut tilauksen yhteydessä virheellisiä tietoja, kuten nimen tai osoitteen, jakelija veloittaa sinulta pakettikohtaiset kustannukset tietojen muuttamisesta.